Partners och samarbeten

Mediabyråer

Social Media har kommit för att stanna om än i en ny form. Uttökade krav på ROI och mer effektiva mätresultat behövs däremot.

Vi på Oden anser att tillgång till internet bör vara säkert, enkelt och överflödigt. Samtidigt så vill vi se ett affärsklimat där företag och kunder har närmre kontakter och bryr sig om varandra mer.

Att ge WiFi till sina kunder tycker vi ska vara något man gör, inte bara för den potentiella vinsten från det, utan för att man genuint bryr sig om sina kunder.

Vi vill också ha nära Win-Win relationer med våra partners, där det både betalar för sig ekonomiskt såväl som att ge industrin vind i segel.

Med ett WiFi som betalar för sig själv har mötesplatser en stadig plattform att arbeta från.

Rapporterna med Oden WiFi kan bli sedda in real time och man kan skicka meddelanden direkt till kunder.
Statistiken kan visa vilka operativsystem kunderna använder och även hur en optimal landningssida bör vara för de fysiska kunderna. Det ger en möjlighet för en väl integrerad strategi.

Vi hoppas att, tillsammans med våra partners, kunna visa mötesplatser hur de kan optimera med sin digitala strategi och utveckla sina kundrelationer.

Operatörer

Med EUs digitala agenda för målen 2020 ligger Sverige i framkant i utbyggandet av bredband. Det är fantastiskt kul!
Särskilt när ökningen av datatraffik över mobila enheter ökar kraftigt årligen.
Detta belastar nedladdningshastigheterna för de som har en dataplan i mobilen. Med Hotspot 2.0 som släpptes 2013 är det möjligt att omdirigera den här traffiken genom WiFi.

Med Oden WiFi kan man både bygga ”real-estate” av WiFi och nyttja det genom avlastning av mobila nätverken.

Vi söker partners för att expandera vår verksamhet både kunder såväl som WiFi-offloading.

Förbättrade kundrelationer

Beroende på rollen i ditt team eller din specialitet inom din byrå
så hjälper Oden WiFi dig med informationen och verktygen för att leverera resultat.

Möjligheter finns till:

  • Förbättrat flöde mellan kunder och digitala följare
  • Förståelse om hur kunder använder mobilen
  • Strömlinjeforming av marknadsföringsbudgeten
  • Förbättringing av Pre-after sales
  • Nischad Marknadsföring
  • API export och mejlinsamling
  • Kampanjmätning

Hör av dig!

Ditt namn

Din epost

Ämne

Ditt meddelande